mandag den 30. december 2013

Shop amok



Efter mine 2 piger er kommet til verden, har de efterhånden overtaget mit klædeskab. Det er probbet op med gammelt børnetøj, legetøj osv., så alt mit tøj har været nødsaget til at blive presset sammen på 1 hylde. Ja i læste rigtig...1 hylde!! Jeg har været ved at gå amok!
Heldigvis havde jeg denne flotte kobberstang, jeg længe har haft liggenede under sengen. Så i weekenden fik jeg overtalt min kæreste til at hænge den op, samt en lille obligatorisk Ikea hylde under til alle mine dejlige sager.
Hold da op hvor jeg nyder at kunne se hvad jeg egentlig har af tøj. Det føles næsten som at gå ind i min egen lille privat shop
Jeg fik da også benyttet lejligheden til at få ryddet lidt ud i gemmerne, så nu er der plads til nyt.
Stangen er hjemmelavet og bukket af et kobberrør hvor der er sat beslag i enderne, så hvis i kender nogen der er lidt fiks på fingrene, så kan sådan en også blive din.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet