søndag den 4. november 2012

Collage af stof-rester

Dagen i dag, har jeg brugt med min dejlige datter. Sammen har vi fået lavet dette fine billede til hendes værelse.
Det var super nemt at lave, og kræver egentlig bare, at man har nogen forskellige stof-rester, papir til bagbeklædning, lidt hobbylim og en lille portion fantasi. Det kan også sagtens laves af tapet-rester, men det lå jeg ikke lige inde med. 
Jeg startede med at klippe himmelen, og derefter forskellige bakker og en træ-stamme. Så prøvede jeg mig lidt frem med at placerer elementerne, inden jeg limede det fast. Til sidst kom bladene på.
Nu mangler limen bare at tørre helt, og så må jeg se om jeg kan finde en fin ramme det kan komme i.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet