søndag den 2. september 2012

Home Sweet Home - Entre

Entreen har taget sin tid at få sat i stand. Det gamle tapet skulle af, og der var en masse gamle huller at spartler. Det var en svær beslutning om hvorvidt der skulle tapet op eller ej, og om de gamle paneler skulle bevares. Jeg har dog altid været vild med tapetet -Remix fra ferm-living.com, og fik tilsidst overtalt min kæreste til at det var det vi skulle have sat op. På trods af entreen er meget lille og smal, syntes jeg det var det helt rigtig valg vi tog. Jeg elsker at sidder og kigge på det fra stuen, og syntes det er et skønt rum at byde min gæster velkommen i. Prikken over i´et er helt klart min gamle Holmegård lampen som giver et dejligt blød lys.


Mit råd til andre der skal i gang med at renoverer deres entre er, ikke at være bange for at bruge tapet, selv om det er et lille rum. Kast jer ud i det, og i vil få en entre fuld af personlighed. Det er ikke så svært som man tror at sætte det op, når de første 2 baner er ordnet, går det som en leg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet