søndag den 23. september 2012

DIY Sengegavl

Her kommer det færdige resultat på weekendens projekt.




















Materialer:
  • MDF-plade 10mm. fra silvan, mål 190x90x1cm, pris ca. 200kr
  • Uldstof samt slået knapper fra City Sycenter, mål 150x220cm, pris ca 485kr (nedsat med 30% pga. ophør)
  • Skumplader fra Stof2000, 2 stk, mål 200x50x3cm, pris 200kr
Ialt = 885 kr
 




Projektet var en del mere bøvlet end forventet.
Jeg brugte lang tid på at finde noget skum, og endte op med den billigste og hurtigste løsning fra Stof2000.
Jeg forsøgte først at lime skummet på pladen, for at holde det lidt på plads, men det fungerede overhovedet ikke. Det tog ekstrem lang tid at få hæftet skummet på pladen, da pladen var møg hård, og vi kun havde en dårlig hæfte maskine. Vi blev nød til at eftergå klammerne med en hammer for at de kom til at sidde ordentlig fast. Da jeg vendte plade om for at se hvordan skummet sad, hang det og dinglede fra hinanden, så jeg blev nød til at håndsy de 2 skumplader sammen i hånden. Ulden gik nogenlunde nemt at få på plads bagefter, men jeg havde lidt problemer med af få syet knapperne i, da mine nåle var lidt for korte. Men alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds med projektet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet