mandag den 2. december 2013

GLÆDELIG JUL





Så er julen officielt igang.
Vi har brugt hele weekenden på at juleshoppe, lave kalenderlys og julenisser, trillet havregrynskugler, været til julearrangement og pakket gaver ind. Så vi har haft travlt.
Her til formiddag har jeg lavet de mest fantastiske dadlkugler, som jeg bare må dele opskriften på. De smager så godt, at de næsten burde være forbudte at spise.

Opskrift på dadlkugler:
Jeg har selv lavet dem lidt på slum, men her er hvad jeg har brugt.Jeg fik 24 stk. ud af denne portion

1 stor spsk. kokosolie
300 g. dadler uden sten
1 stor håndfuld hakkede mandler
1 knivspids chilipulver
3-4 spsk. kakao + ekstra til at rulle kuglerne i
3 spsk. lakridspulver til at rulle kuglerne i
5 spsk kokos til at rulle kuglerne i

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet