torsdag den 12. juni 2014

Drømmefangeren fandt mig





Når jeg er ude og gå tur med min datter, skal vi altid se om vi ikke kan finde smukke ting i naturen. Sidste gang vi var i Frederiksberg have fandt vi en masse flotte fjer fra ænderne. De har ligget gemt lidt væk, da jeg ikke rigtig vidste hvad vi skulle bruge dem til, men her på det sidste er min datter begyndt at snakke meget om hun ønskede sig en drømmefanger, så selvfølgelig skulle vi da lave vores egen.

Der er brugt:
1 stor syring. ( den anden del af syringen har vi brugt til sengehimlen)
5 fjer
Garn
Træperler
Silkebånd 
Gammel blonde

Der er næsten ingen grænser for hvad man kan hænge på. 
Tænkte også på sten fra stranden med huller i.
Hvis du vil lave din egen kan du Google dreamcatcher og du kan fine fremgangsmåden du kan knytte et mønster på.
Tror helt sikkert jeg må lave en mere.
Måske bare en lille en hvor jeg bruger et af min datters armbånd som ring ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet