mandag den 9. december 2013

Ammehjerne

































Jeg er startet på barslen for et par måneder siden. Tiden flyver afsted, og jeg syntes ikke helt, jeg når alt det, jeg gerne ville.
Jeg havde store planer om at nå at istandsætte vores gamle slidte badeværelset og renoverer lidt på køkkenet inden baby kom, men det er ikke blevet til mere end et par ekstra huller i væggen i badeværelset og en nedslibning af bordpladen i køkkenet.. Nu hvor Ella er kommet til verden, er det da også helt umuligt at overskue andet end at give hende mad og holde hende i live. Heldigvis havde jeg en weekend hos mine forældre, hvor jeg lige nåede at bikse dette baby tæppe sammen, af min mors gamle stofrester. 




Det er vind og skævt, men det ser man da heldigvis ikke når først guldklumpen ligger på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet