fredag den 21. september 2012

Operation soveværelse

Nu er tiden kommet til der skal gøres noget ved vores soveværelse. Jeg har langt om længe besluttet mig for, hvilke udtryk jeg vil have.
Jeg fandt til alt held denne boligrapportage i et blad, og faldt med det samme for dette fine soveværelse. Så derfor har jeg valgt at bruge det som min inspirations kilde. 
I stedet for den rå beton væg, som er sindsyg fed, men også kræver en lidt større indsats, har jeg valgt at lave en grå sengegavl i uld, som jeg har drømt om i flere år. Materialerne er købt ind, så denne weekend kommer til at gå med at få beklædt den.. Jeg krydser finger for det lykkedes og ender med et pænt resultat. Billeder bliver lagt op når den er færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet