tirsdag den 8. januar 2013

Vidunderlige tæpper






















Har i også lagt mærke til alle de fine tæpper man ser i boligreportagerne? Jeg er vild med disse Kelim-tæpper, og drømmer om jeg en dag også finder et der passer perfekt til vores hjem.
Billeder Fra 2 forskellige, og utroligt fine boligreportager, skrevet af Julie Vöge og Anja Hellberg for Boligmagasinet.dk Reportage med køkken og
Reportage med bad




Tæppe fra www.kira-cph.com Jeg vil i høj grad anbefaler at tjekke denne shop ud. Der er virkelig mange rigtig fine tæpper


Kilde: ukendt
Billede lånt herfra m.b.dk


Ps. jeg er godt klar over disse tæpper er møg dyre, et alternativ til dette er endnu engang at tjekke www.lauritz.com og www.dba.dk ud, det kan jo være det er din tur til at være den heldige til at gøre et godt kup

LAPPLJUNG RUTA Tæppe, kort luv IKEA Tæppet er nemt at støvsuge og vedligeholde, fordi det er fladt.
Dette tæppe er ikke et Kelim-tæppe, men jeg syntes faktisk det er ret fint, og et billigt alternativ. Hvad tror du det koster? 
KLIK HER hvis du er nysgerrig


Kelim nr. 136


Kelim nr. 326



















Begge fra www.brandtsindoor.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet