torsdag den 21. november 2013

PINTEREST - den geniale opslagstavle





Jeg har netop fået øjnene op for "Pinterest" ...Det er jo genialt !!
En super god måde at samle inspiration på.. Fungerer som en opslagstavle, som du enten kan vælge at gøre privat eller dele med andre.
Jeg har ihvertfald oprettet mig som bruger, og du kan følge mig ved at klikke HER  eller på "Pinterest" logoet øverst på min side.

Jeg har bl.a fundet en masse inspiration til min store datters værelse, da jeg går og overvejer snart at rykke lidt rundt derinde. Hun klager meget over det ikke er lyserødt nok, så jeg må se om jeg ikke kan gi mig lidt, det er trods alt hende der skal hygge sig der.

Tjek også denne profil ud "Sjov med ungerne" der er en masse inspiration at hente til  DIY med børnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet