søndag den 17. november 2013

Hjælp !!

Ja nu har jeg efterhånden haft bloggen et godt stykke tid, og kunne rigtig godt tænke mig, at høre hvad i syntes om den?
Hvad fungere, er den nem at finde rundt i, hvilke indlæg er interessante, hvad kan/bør jeg gøre anderledes osv..? er der emner i gerne vil se mere/mindre til ?
Jeg er desuden lidt i tvivl om mit kommentarfelt virker, jeg har haft en del besøgende, men aldrig modtaget nogen kommentar? Og sidst men ikke mindst, er der overhovedet nogen der er faste læsere på den og følger den, mit felt "faste læsere" virker vist heller ikke, eller også er bloggen for kedelig? :-)
Jeg håber virkelig på lidt tilbagemelding, da jeg godt kunne tænke mig, at udvikle den lidt, og gøre den mere interessant

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar, hvis du har noget på hjertet